torsdag den 11. oktober 2012

Ebay wishlist part 2


Forfanden hvor er den fin! Søde pastelfarver der vækker minder om sommeren. Men prisen overbeviser mig ikke - 46 kr. Det er lidt for pebret, i forhold til at det er en halskæde fra kina som tager en måned for at komme til Danmark. Link


 
Hvis jeg dog bare ikke havde forbud, så havde denne chiffon cardigan/blazer allerede været i mit skab. Den passer perfekt til garderoben, og pungen kan godt overleve at komme af med de 65 kr som den koster. Find den her.
 
Floooot armbånd der både kan bruges for sig eller til armparties. Meeen, 46 kr. for ét armbånd.. Det kan min pengepung dog ikke klare. Find den her.
 
Så fine, blomstret bukser. 120 kr. Men så kan de ikke sendes til DK. Vræææl.
Hvis du har et link til nogle der faktisk kan sendes til DK så er jeg meget interesseret.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar