lørdag den 13. oktober 2012

Ebay goodies

Så er der weekend-ebaygoodies. Hope u like! 
Jeg er helt vild med strik/blonde kjolen/trøjen. Det er en god blanding af blonder og strik. Den findes forresten i beige, navy og en rød/aprikos agtig farve. Tasken er også mega fed, og så har den sådan en fin størrelse. Den er dog lidt dyr, men så kan man jo bare håbe at det er god kvalitet.
Sidst men ikke mindst - fleece strømpebukser. Jeg har et par fra bilka og de er pisse dejlige, hvis disse fra ebay bare er halvt så behagelige så skal jeg altså have købt et par stykker.
Forresten der er mange flere ebay indlæg på vej, så kig med.

Kjole                  Taske               Strømpebukser

4 kommentarer:

  1. Jeg har for en uges tid siden købt den samme taske for 124 kr, så den kan godt fåes lidt billigere :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt! Er den i okay kvalitet, og har du et link? (-:

      Slet
  2. Jeg har ikke modtaget den endnu, men det ser ud til at være den samme taske som på dit billede :)

    http://viewitem.eim.ebay.dk/Women-PU-Leather-Purse-Totes-Handbag-Shoulder-Motorcycle-Bag-Large-CapacityBlack/150759290009/item?variant0=Black&transId=820980435005

    SvarSlet