tirsdag den 9. oktober 2012

Ebay wishlist part 1


Jeg var helt forelsket i denne slange efter jeg havde set den på en anden blog, hvor den var brugt som halskæde, og det så rigtig fedt ud. Men så tænkte jeg at man kan også bruge den som armbånd, og vikle rundt om en hestehale. Mange muligheder for denne lille slange til 59 kr.
Findes HER
 
 



En rigtig fin ørering som passer perfekt til min smykkesmag. Oxideret og sølv. 1 ørering til 1 dollar.
Dvs. omkring 6 kr. Den er bare så fin og stadig pisse fed!
Find den HER


Hvis i har læst blogs fornylig har i højst sandsynlig stødt på disse creepers? De er i hvertfald blevet skrevet meget om, mest de sorte. Men jeg har altså forelsket mig i denne søde, fine lilla farve.
Ca. 200 kr - Find dem HER

Jeg har en eller anden forkærlighed for nitter, spikes younameit. Armbånd, converse, skjorte, jakker osv. Og denne elastik til 14 kr burde have været på vej hjem til mig, men pga. min fødselsdag i denne måned har jeg fået forbud mod at købe noget. (Æv æv æv!) Men hvis du i modsætning til mig ikke har forbud mod at købe noget, så kan du finde elastikken HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar